test u maroku

Dacia Lodgy - Dimenzijom u višem segmentu, cijenom u nižem

'Lodgy02_nnn_aut_040512'
Foto: ''
1/9
10.05.2012.
u 22:45

Robustan ‘nos’ modela Lodgy ujedno predstavlja novi vizualni identitet marke Dacia, s novom rešetkom i maglenkama. Straga je pohvalno široko otvaranje vrata prtljažnika.

Kad Dacia Lodgy, jednovolumen sa sedam sjedala, početkom listopada stigne na hrvatsko tržište, trenutno aktualni povoljni obiteljski automobili dobit će ozbiljnu konkurenciju. Jer, malo tko za 80.000 kuna - koliko bi trebao koštati kod nas - nudi takvu prostranost i funkcionalnost automobila dugog 450, širokog 175 i visokog 168 centimetara.

Umjesto rabljenog auta

Lodgy je kreiran za obitelji koje obično kupuju rabljena vozila, jer im treba višenamjenski automobil a ne mogu za njega izdvojiti puno novca. Razvijen na Loganovoj platformi - poznatoj po robusnosti, pouzdanosti i dugotrajnosti - Lodgy nudi dimenzije jednovolumena iz C segmenta po cijeni manjeg modela, iz nižeg segmenta. Zadržao je osobine zbog kojih kupci diljem svijeta cijene Daciju - robusnost, izdržljivost, dobru vrijednost za uloženi novac - no Lodgy je ujedno prvi predstavnik nove generacije vozila Dacia. Njegov interijer nije iskopiran iz starijih modela marke. Izgleda puno bolje, a novo uređenje unutrašnjosti odaje i da je proizvođač poradio na kvaliteti, kako materijala, tako i završne obrade.

Centrala konzola, kao i sama instrumentna ploča, djeluju bogatije. Također, pojedine elemente opreme do sada nije bilo moguće naći u nekom Dacijinom modelu. Primjerice, Lodgy po cijeni od 430 eura opcijski nudi multimedijalni sustav Media Nav sa zaslonom od 7'' osjetljivim na dodir koji uključuje navigaciju, radio, povezivost i Bluetooth, a u ponudi su i parkirni senzori.

Udobnost i svestranost novog modela isprobali smo na grubim prometnicama Maroka, zemlje u kojoj se Lodgy i proizvodi. Poput brata Dustera, neravnine guta bez imalo muke, bez da ih pet ili sedam putnika - ovisno o izvedbi - u kabini osjete. Zvučna izlolacija 30 je posto bolja u usporedbi s ostalim modelima game Dacia, a bolji je i klimatizacijski sustav jer zrak uspijeva ravnomjerno distribuirati i u treći red sjedala. Ovisno o broju aktivnih sjedala, prtljažnik može primiti do 2617 litara prtljage. Ako je u upotrebi svih sedam sjedala, razumljivo, prtljažnik je samo simboličan - 207 l.

Pet i šest stupnjeva

U početku, Lodgy će se nuditi s tri motora: 1,6 benzincem sa 85 konjskih snaga, te dizelskim 1,5 dCi sa 90 odnosno 110 konja. Živahan već od niskih okretaja, dizelaš je u obje izvebe dobio potpis „Dacia eco2", jamstvo niske potrošnje i niske emisije CO2. Na stotinu prijedenih kilometara troši 4,2 odnosno 4,4 litara.

Slabiji je uparen sa 5-brzinskim ručnim mjenjačem, dok u snažnijem prijenos ima šest stupnjeva. Gamu će ubrzo upotpuniti i novi motor 1,2 TCe 115 koji je uveden na vozilima Renault Mégane i Renault Scénic. Kupcima u Hrvatskoj na raspolaganju će biti u tri razine opreme, a Lodgy dolazi s trogodišnjim jamstvom (100.000 km).

Ključne riječi

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije